loading...
ramingilasi
B.G بازدید : 44 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

موضوع: مصاحبه

گیلاسی: خوزستان ، مهد ناب فوتبالیست های ایرانی می باشد.....


1.لطفا خودتان را معرفی کنید؟  بنام خدا،رامین گیلاسی هستم متولد7/7/1373 متولد شهرستان مسجدسلیمان که در یک قطب از فوتبال خوزستان زندگی میکنم.

2.سابقه ورزشی خودتان را بیان کنید؟

الف)) عنوان قهرمانی با تیم فوتبال نوجوانان،جوانان وبزرگسالان شاهین مسجدسلیمان

ب)) دو عنوان قهرمانی با تیم فوتبال جوانان آزادگان مسجدسلیمان

ج)) قهرمانی با تیم فوتبال جوانان پارسوماش مسجدسلیمان در لیگ استان خوزستان

د))کاپیتان تیم فوتبال جوانان نفت مسجدسلیمان

ه)) بازیکن تیم فوتبال امید نفت مسجدسلیمان

3.مربیان شما چه کسانی بودند؟

حمید جلیلی(شاهین مسجدسلیمان)-محمودناصری(ابومسلم مسجدسلیمان)-امیرصادقی،ابراهیم بتوندی،رضا لرستانی(کادرفنی جوانان پارسوماش مسجدسلیمان)-امید گمارپور،محمدمرادصالح نیا،رضا حافظی،دیدارقلی شهنی(کادرفنی تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان)-داریوش افرا،ولی اسدی،محمدرضا شیخ رباط،شهریار حسینی(کادرفنی جوانان نفت مسجدسلیمان)-حاج علی اکبرمبارزاده،بهمن نصیری،داریوش صادقی(کادرفنی تیم فوتبال امید نفت مسجدسلیمان)

4.الگوی شما کیست؟ من در دوران کودکی به نام حنیف صدایم میکردند که خوشبختانه همین لقب به بنده داده شده(حنیف عمرانزاده)

5.آرزوی فوتبالی خودتان را بیان کنید؟ به امید خداوند متعال وباحمایت خانواده،همچنین مربیان با ارزشم، دلم میخواهد در تیمهای پایتخت بازی کنم وسپس به تیم ملی راه یابم.

6.چه صحبتهایی برای هم سن وسالهای خودت داری؟ بنده با توجه به سن وسال پایین خود،نمیتوانم دیگران را راهنمایی کنم چون خود من از تجربه بالایی برخوردار نیستم.

7.به چه تیم ایرانی وخارجی علاقه داری؟

درایران: تیمهایی مثل استقلال تهران،فولاد خوزستان ونفت مسجدسلیمان

در خارج: تیمهایی همچون رئال مادرید،اینترمیلان واتلتیکو مادرید

8.نظرت در مورد تیمهای خوزستان وتیم ملی چیست؟

خوزستان مهد فوتبالیست های ناب ایرانی میباشد،متاسفانه در خوزستان شرایط آب وهوایی به گونه ای پیش میرود که باعث تحلیل بازیکنان میشود وخوشبختانه با تمام این مشکلات که در خوزستان وجود دارد ولی بازم بهترین مربیان وبازیکنان در شهرهای مختلف خوزستان هستند که بدون هیچ درآمدی،بکار خود ادامه میدهند-بنده به نوبه ی خودم برای تیم ملی وتک تک بازیکنان ملی پوش،آرزوی موفقیت را دارم که انشااله  خروجی ملی پوشان،دست پر به میهن خود باشد.

9.نظرتان در مورد خبرنگاران بیان کنید؟ قشر زحمتکش جامعه،به نوعی خبرنگاران میباشند که واقعا باید خسته نباشید به آنها گفت که همیشه آنلاین هستند.

10. حرف آخر؟

جا دارد از مربی خوب وپیشکسوت وهمچین مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال شوش ،جناب آقای داریوش پارسا تقدیر وتشکر کنم.

من از همین جا دست تمامی مربیان وبزرگان فوتبال را می بوسم که در طول این چندسال برای بنده زحمت کشیدند.

از خبرنگاران،فیلم برداران،عکاسان ،روزنامه نگاران ،تقاضامندم مستندی از زمین های چمن ومربیان وپیشکسوتان شهرستان مسجدسلیمان،گردآوری کنید تا همه بداننددر مسجدسلیمان چه استعدادهایی وجود دارد که بدلیل عدم امکانات، نهفته شدند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بیوگرافی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 2,350
  • بازدید کلی : 19,177